Powiadom mnie o dostępności

Koła i regulatory zmiennych faz rozrządu do SAAB 9-3 II

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Strona wylotowa
800,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
545,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 40, Strona zabudowy: z prawej, Sterowanie silnika: Łańcuch, Rodzaj zaworu: dla za...
962,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Strona wylotowa, Ciężar [kg]: 1.075, Zdjęcie producenta: 1
617,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca, Ciężar [kg]: 1.12, Zdjęcie producenta: 1
708,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca, z lewej, Ciężar [kg]: 0.992, Artykuł uzupełniający / i...
346,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Strona wylotowa, Ciężar [kg]: 1.075, Zdjęcie producenta: 1
556,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca, Ciężar [kg]: 1.12, Zdjęcie producenta: 1
625,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SAAB

Koło zmiennych faz rozrządu do samochodu SAAB 9-3 II

Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach SAAB 9-3 II jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.

Jak często wymieniać koło zmiennych faz rozrządu w aucie SAAB 9-3 II?

Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu SAAB 9-3 II, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.

SAAB 9-3 II – jak wydłużyć trwałość koła zmiennych faz rozrządu?

Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie SAAB 9-3 II to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.