11 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 82
Ciężar [kg]: 0.22
Rozwiń więcej danych
224,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
224,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.143
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
193,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
193,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.157
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
192,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
192,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 54
Uwzględnić informację serwisową: 1
71,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
71,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445551011710
79,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
79,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445551002210
228,83
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
228,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445551002110
166,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
166,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 54
Ciężar [kg]: 0.09
Rozwiń więcej danych
262,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
262,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA551014810
Tryb pracy: Hydrauliczny
268,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
268,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445551014910
Tryb pracy: Hydrauliczny
103,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
103,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445551015010
Tryb pracy: Hydrauliczny
104,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
104,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie SAAB 9-3 II to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie SAAB 9-3 II może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie SAAB 9-3 II to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.