Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do SAAB 9-3 II

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

275,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
229,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
157,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.157, uwzględnić informację serwisową: 1, Zdjęcie producenta: 1
194,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.143, uwzględnić informację serwisową: 1, Zdjęcie producenta: 1
189,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: hydrauliczny
102,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 54, Ciężar [kg]: 0.09, uwzględnić informację serwisową: 1
260,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 54, uwzględnić informację serwisową: 1
70,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: hydrauliczny
265,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: hydrauliczny
103,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
78,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 82, Ciężar [kg]: 0.22, Gwint zewn. [mm]: M27 x 2,5, Materiał: metal, Rozmiar klu...
221,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SAAB

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu SAAB 9-3 II

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie SAAB 9-3 II to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie SAAB 9-3 II może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie SAAB 9-3 II – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie SAAB 9-3 II to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.