45 produktów
Wybierz auto
0338706117260
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
137,43
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
137,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427003410
Sterowanie silnika: Łańcuch
101,28
zł/szt.
Kraków: wt. 02.12
U ciebie: wt. 02.12
101,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA427110930
Ilość zębów: 19
Rodzaj napędu: Bezpośredni
Rozwiń więcej danych
544,71
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
544,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.917
Zdjęcie producenta: 1
494,74
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
494,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510541292
Ilość zębów: 36
Ciężar [kg]: 0.626
Rozwiń więcej danych
169,71
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
169,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
252,95
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
252,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445427001610
Sterowanie silnika: Łańcuch
149,27
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
149,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116504
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Hydrauliczny
86,96
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
86,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 36
Ciężar [kg]: 0.626
Rozwiń więcej danych
388,91
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
388,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA427109430
Ilość zębów: 36
Rodzaj napędu: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
939,35
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
939,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217025
Ilość zębów: 19
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
621,50
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
621,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
176,47
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
176,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.07
Zdjęcie producenta: 1
149,50
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
149,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12009027
Numer komponentu: 120-09-027
300,61
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
300,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna [mm]: 88
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
214,96
zł/szt.
Kraków: wt. 02.12
U ciebie: wt. 02.12
214,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASHVVTA029
Ilość zębów: 19
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
660,98
zł/szt.
Kraków: wt. 02.12
U ciebie: wt. 02.12
660,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
238,75
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
238,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12009025
Numer komponentu: 120-09-025
262,94
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
262,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11091484901
81,74
zł/szt.
Kraków: wt. 02.12
U ciebie: wt. 02.12
81,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Hydrauliczny
95,95
zł/szt.
Kraków: wt. 02.12
U ciebie: wt. 02.12
95,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach SEAT LEON II jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu SEAT LEON II, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie SEAT LEON II to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.