Powiadom mnie o dostępności

Zawory zmiennych faz rozrządu do SEAT LEON II

34 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektro-hydrauliczny, Rodzaj zaworu: zawór sterujący, Artykuł uzup...
208,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.16, Ilość połączeń: 2, Zdjęcie producenta: 1
204,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: Straight Connector
147,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Ciężar [kg]: 0.154, Ilość połączeń: 2, Zdjęcie producenta: 1
201,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj zaworu: zawór sterujący
234,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
154,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
236,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 06H 115 243 M, Strona zabudowy: na dole, Ciężar [kg]: 0.097, Zdjęcie producenta: 1
127,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.179, Ilość połączeń: 2, Zdjęcie producenta: 1
218,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.17, Tryb pracy: elektro-hydrauliczny, Ilość biegunów: 2
105,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
105,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
95,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektro-hydrauliczny, Ilość biegunów: 2
92,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj zaworu: zawór sterujący
294,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 06H 115 243 M, Strona zabudowy: na dole, Ciężar [kg]: 0.097, Zdjęcie producenta: 1
133,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 106, Szerokość [mm]: 25.5, Wysokość [mm]: 25.5, Kształt: w kształcie sztyftu,...
177,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektro-hydrauliczny, Ilość biegunów: 2, Artykuł uzupełniający / informacja uzupe�...
139,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektro-hydrauliczny, Ilość biegunów: 2, Artykuł uzupełniający / informacja uzupe�...
185,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość otworów: 2, Rodzaj zaworu: z zaworami dolotowymi, z zaworami wylotowymi, Ilość połącze�...
193,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 96, Szerokość [mm]: 28, Wysokość [mm]: 28, Kształt: w kształcie sztyftu, Rodz...
133,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT

Zawór zmiennych faz rozrządu w samochodzie SEAT LEON II – za co odpowiada?

Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. SEAT LEON II wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.

SEAT LEON II – objawy usterki zaworu zmiennych faz rozrządu

Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód SEAT LEON II charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.

Diagnostyka usterek zaworu zmiennych faz rozrządu w samochodzie SEAT LEON II

Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie SEAT LEON II powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.