12 produktów
Wybierz auto
0338706117260
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
135,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
135,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427003410
Sterowanie silnika: Łańcuch
101,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
101,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Hydrauliczny
96,89
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
96,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11091788401
81,69
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
81,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica zewnętrzna [mm]: 88
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
144,55
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
144,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
81,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
81,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0116
Grubość [mm]: 28
Średnica wewnętrzna [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
86,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
86,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 28
Szerokość [mm]: 14.2
Rozwiń więcej danych
73,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
73,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11091484901
84,12
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
84,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 28
Szerokość [mm]: 14.2
Rozwiń więcej danych
96,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
96,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.071
Zdjęcie producenta: 1
106,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
106,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEP215000
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
107,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
107,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach VW AMAROK jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu VW AMAROK, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie VW AMAROK to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.