Powiadom mnie o dostępności

Koła i regulatory zmiennych faz rozrządu do VW PASSAT V (B5)

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
1 374,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, dla cylindra: 1-3
529,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
515,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
568,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 160, Ciężar [kg]: 0.94, Wymagana ilość: 1
342,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
394,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
365,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
401,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny, Ilość biegunów: 2, Kształt obudowy wtyczki: prostokątny, dodatkowo pot...
441,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Koło zmiennych faz rozrządu do samochodu VW PASSAT V (B5)

Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach VW PASSAT V (B5) jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.

Jak często wymieniać koło zmiennych faz rozrządu w aucie VW PASSAT V (B5)?

Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu VW PASSAT V (B5), wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.

VW PASSAT V (B5) – jak wydłużyć trwałość koła zmiennych faz rozrządu?

Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie VW PASSAT V (B5) to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.