42 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Grubość [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
30,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341876673
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla wałka rozrządu
27,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOS8325
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Rozwiń więcej danych
18,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
23,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
23,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341897690
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)/acm (polyacryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
33,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341092750
51,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340814053800
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
32,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV104803
79,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOS7323
Szerokość 1 [mm]: 10
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 47
Rozwiń więcej danych
37,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340814273400
Szerokość [mm]: 8
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen), acm (poliakryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
22,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
22,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Acm (poliakryl-kauczuk)
11,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
11,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
74,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Grubość [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
43,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
43,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341242620
Szerokość [mm]: 8
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)
Rozwiń więcej danych
25,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
45,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713677200
Materiał: Aluminium, acm (poliakryl-kauczuk)
48,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla wałka rozrządu
18,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGATC3903
77,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
19,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
19,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11031825901
23,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
23,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie AUDI A1 8X uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie AUDI A1 8X, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie AUDI A1 8X, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).