-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
31 produktów
Wybierz auto
Opcja wyposażenia: Straight connector
139,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
139,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117540
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
234,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
234,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
177,62
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
177,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.052
Zdjęcie producenta: 1
129,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
129,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554052A
Ilość połączeń: 2
188,40
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
188,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554068A
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
120,72
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
120,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116502
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
155,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
155,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116503
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
106,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
106,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
218,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
218,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
161,85
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
161,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0102
177,73
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
177,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0111
123,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
123,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0105
198,39
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
198,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
97,34
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
97,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV052
103,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
103,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
226,50
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
226,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
193,41
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
193,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COV2800014002180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
235,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
235,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103731
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
182,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
182,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 96
Szerokość [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
135,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
135,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. AUDI A1 8X wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód AUDI A1 8X charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie AUDI A1 8X powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.