25 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Długość [mm]: 110
Rozwiń więcej danych
186,97
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
186,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554030A
Ilość połączeń: 2
123,34
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
123,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COV2800014010180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
325,25
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
325,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 124
Szerokość [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
277,71
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
277,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117100
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
305,27
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
305,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117000
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
291,20
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
291,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
265,07
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
265,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 11 36 7 560 462
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
264,25
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
264,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554029A
Ilość połączeń: 2
174,60
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
174,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
262,92
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
262,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.26
Rozwiń więcej danych
248,10
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
248,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV047
114,67
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
114,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20103359
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.26
Rozwiń więcej danych
267,45
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
267,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV202651
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
376,69
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
376,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
132,07
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
132,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEFRBM008
87,57
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
87,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502925
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
218,61
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
218,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102829
Ciężar [kg]: 0.247
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
288,56
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
288,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA20103361
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Długość [mm]: 110
Rozwiń więcej danych
205,87
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
205,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0900
144,61
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
144,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. BMW X5 E53 wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód BMW X5 E53 charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie BMW X5 E53 powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.