Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
11 produktów
Wybierz auto
SKV96SKV088
425,08
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
425,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
878,64
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
878,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12009035
Numer komponentu: 120-09-035
458,35
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
458,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.993
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
713,52
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
713,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217082
Ilość zębów: 42
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
906,25
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
906,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217081
Ilość zębów: 42
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
809,92
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
809,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217080
Ilość zębów: 42
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
809,92
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
809,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDOA2C59515106
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
Rozwiń więcej danych
657,21
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
657,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 42
Strona zabudowy: Strona wylotowa, z lewej
Rozwiń więcej danych
865,68
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
865,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 42
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
916,08
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
916,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 42
Strona zabudowy: Strona wylotowa, z prawej
Rozwiń więcej danych
959,58
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
959,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach BMW X5 E53 jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu BMW X5 E53, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie BMW X5 E53 to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.