30 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Długość [mm]: 110
Rozwiń więcej danych
184,08
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
184,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338706117010
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
367,41
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
367,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117360
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
305,92
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
305,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
COV2800014010180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
328,48
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
328,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 11 36 7 585 425
197,47
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
197,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554030A
Ilość połączeń: 2
123,34
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
123,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117000
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
319,96
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
319,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
178,30
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
178,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899104
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
249,22
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
249,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
257,76
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
257,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479502925
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
162,83
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
162,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0900
144,61
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
144,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0905
205,73
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
205,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0902
176,28
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
176,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
95,46
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
95,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
245,19
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
245,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
287,59
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
287,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
253,90
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
253,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 11 36 7 560 462
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
245,45
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
245,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV202650
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
378,04
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
378,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. BMW X5 E70 wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód BMW X5 E70 charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie BMW X5 E70 powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.