8 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 63
Szerokość [mm]: 19
Rozwiń więcej danych
112,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
112,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEFRBM008
94,20
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
94,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV047
117,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
117,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
270,41
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
270,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEFRBM007
123,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
123,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.247
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
266,47
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
266,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV39SKV048
116,89
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
116,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 78
Szerokość [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
1 452,74
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
1 452,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. BMW Z3 E36/7 wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód BMW Z3 E36/7 charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie BMW Z3 E36/7 powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.