Powiadom mnie o dostępności

Zawory zmiennych faz rozrządu do PEUGEOT 206

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zawór zmiennych faz rozrządu MAXGEAR 27-0690

Sterowanie silnika: Pasek rozrządu

209,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

209,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu PIERBURG 7.06117.34.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

282,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

282,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu SWAG 62 94 0109

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

542,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

542,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu HEPU 21-5035

Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny

Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

269,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

269,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu TOPRAN 639 805

Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny

Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

140,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

140,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu INA 427 0007 10

Sterowanie silnika: Pasek rozrządu

486,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

486,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

275,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

275,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 40109

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

514,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

514,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

143,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

143,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu ERA 554046A

Ilość połączeń: 2

137,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

137,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu ESEN SKV 39SKV027

Rodzaj skrzyni biegów: Do automatycznej skrzyni biegów

Ciężar [kg]: 0.1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

93,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

93,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 206

Zawór zmiennych faz rozrządu w samochodzie PEUGEOT 206 – za co odpowiada?

Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. PEUGEOT 206 wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.

PEUGEOT 206 – objawy usterki zaworu zmiennych faz rozrządu

Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód PEUGEOT 206 charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.

Diagnostyka usterek zaworu zmiennych faz rozrządu w samochodzie PEUGEOT 206

Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie PEUGEOT 206 powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.