8 produktów
Wybierz auto
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
280,46
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
280,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338706117160
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
366,21
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
366,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338706117170
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
388,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
388,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 136
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
426,86
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
426,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV39SKV045
159,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
159,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 136
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
535,94
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
535,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0899148
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
337,99
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
337,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
326,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
326,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VOLVO S40 I wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VOLVO S40 I charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VOLVO S40 I powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.