-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
24 produktów
Wybierz auto
PIE706117540
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
234,87
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
234,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.154
Rozwiń więcej danych
199,95
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
199,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
97,34
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
97,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
86,79
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
86,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
255,99
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
255,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV39SKV052
103,66
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
103,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0118
105,95
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
105,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0102
177,73
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
177,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116502
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
155,15
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
155,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
218,10
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
218,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV104332
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
209,76
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
209,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116492
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
150,63
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
150,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COV2800014008180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
525,12
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
525,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 121
Szerokość [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
262,53
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
262,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV103731
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
182,26
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
182,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102684
Dla numeru oe: 06h 115 243 m
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
136,96
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
136,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117370
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
282,55
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
282,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 06h 115 243 m
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
127,21
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
127,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
226,50
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
226,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
293,00
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
293,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VW PASSAT VII (B7) wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VW PASSAT VII (B7) charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VW PASSAT VII (B7) powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.