97 produktów
Wybierz auto
Opcja wyposażenia: Straight connector
147,57
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
147,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117440
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
440,91
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
440,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.16
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
199,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
199,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117430
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
440,91
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
440,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117460
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
208,21
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
208,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
314,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
314,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 165
Szerokość [mm]: 112
Rozwiń więcej danych
543,36
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
543,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117540
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
234,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
234,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0100
154,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
154,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 066 906 455 g
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
334,88
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
334,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.154
Rozwiń więcej danych
199,06
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
199,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33103269
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.1
Rozwiń więcej danych
103,56
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
103,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554035A
Ilość połączeń: 2
156,65
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
156,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899121
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
241,74
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
241,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV100007
Strona zabudowy: Z lewej
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
1 771,65
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
1 771,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 44
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
164,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
164,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116503
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
107,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
107,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 165
Szerokość [mm]: 112
Rozwiń więcej danych
822,63
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
822,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
96,48
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
96,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554068A
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
104,27
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
104,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VW wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VW charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VW powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.