61 produktów
Wybierz auto
Opcja wyposażenia: Straight connector
147,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.16
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
199,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117430
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
427,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
427,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117460
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
203,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
203,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117440
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
449,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
449,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117540
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
234,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
234,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.154
Rozwiń więcej danych
192,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
192,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 165
Szerokość [mm]: 112
Rozwiń więcej danych
530,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
530,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Głowica cylindra, strona wylotowa, strona doprowadzająca
Wymiar gwintu: M 21
Rozwiń więcej danych
96,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
96,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103731
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
182,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
182,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.94
Rozwiń więcej danych
279,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
279,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554068A
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
120,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
120,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116503
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
104,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
104,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06k 115 243 l
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
115,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEFRVW003
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
85,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.052
Zdjęcie producenta: 1
124,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899121
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
243,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
243,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 44
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
160,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
160,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0102
193,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
193,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
236,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
236,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VW PASSAT wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VW PASSAT charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VW PASSAT powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.