61 produktów
Wybierz auto
PIE706117460
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
208,21
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
208,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Straight connector
147,57
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
147,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.16
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
191,54
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
191,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117440
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
422,44
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
422,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117430
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
422,44
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
422,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117540
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
234,87
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
234,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 165
Szerokość [mm]: 112
Rozwiń więcej danych
543,36
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
543,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.154
Rozwiń więcej danych
196,57
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
196,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
236,21
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
236,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, strona doprowadzająca
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
169,25
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
169,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, strona wylotowa, strona doprowadzająca
Wymiar gwintu: M 21
Rozwiń więcej danych
96,22
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
96,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116502
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
156,90
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
156,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0102
198,11
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
198,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
236,31
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
236,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
763,27
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
763,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554052A
Ilość połączeń: 2
182,44
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
182,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554057A
Ilość otworów: 2
Rodzaj zaworu: Z zaworami dolotowymi, z zaworami wylotowymi
Rozwiń więcej danych
196,11
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
196,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 44
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
164,53
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
164,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103731
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
185,82
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
185,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554025A
Ilość połączeń: 2
497,16
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
497,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VW PASSAT wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VW PASSAT charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VW PASSAT powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.