8 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.01
Gwint zewn. [mm]: M10 x 1
Rozwiń więcej danych
29,86
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
29,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV10720913
Wymiar gwintu: M10 x 1
Rozmiar klucza: 14
Rozwiń więcej danych
19,86
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
19,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA30933825
Ciężar [kg]: 0.01
Gwint zewn. [mm]: M10 x 1
Rozwiń więcej danych
32,09
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
32,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330687
16,70
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
16,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479100855
Wymiar gwintu: M 10
Ilość biegunów: 1
Rozwiń więcej danych
17,39
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
17,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261830093
Wymiar gwintu: M10x1.0
Kolor: Niebieski
Rozwiń więcej danych
24,99
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
24,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC51913
16,85
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
16,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PT009309561
Wymiar gwintu: M12x1,5
Rozmiar klucza: 19
Rozwiń więcej danych
42,61
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
42,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik temperatury oleju w aucie AUDI A6 C4 odpowiada za kontrolowanie pracy układu napędowego. Przekazywane przez niego informacje są niezwykle ważne dla ogólnej sprawności całego pojazdu. W razie jakichkolwiek problemów na tym polu należy sprawdzić poprawność podłączeń elektrycznych i okablowania, a także zweryfikować parametry oporu czujnika.
Sprawny czujnik temperatury oleju w samochodzie AUDI A6 C4 to absolutna podstawa. Jest to kluczowy element, który jest niezbędny do efektywnego kontrolowania pracy silnika. Jego działanie polega na przesyłaniu danych do specjalnego przyrządu lub sterownika jednostki napędowej, którego zadaniem jest sprawdzanie temperatury oleju.
Czujnik temperatury oleju w samochodzie AUDI A6 C4 wyposażony jest w opornik pomiarowy. Element ten wytwarza się z materiału półprzewodnikowego o negatywnym współczynniku temperaturowym. W praktyce oznacza to, że przy niskich temperaturach opornik pomiarowy będzie mieć wysoką wartość rezystancji, która będzie spadać wraz z nagrzewaniem się oleju. Do najczęstszych usterek tego komponentu należą zwarcia wewnętrzne, nieprawidłowy styk na wtyczce lub wadliwy element pomiarowy.