close-white0bb25abb
Powiadom mnie o dostępności
waiting4cb911ab

Czujniki temperatury oleju do LANCIA VOYAGER

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Id wykonania wtyczki: 281002473

Wymiar gwintu: 12x1.5, 16x1.5, m12x1.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

34,73

zł/szt.

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: już jutro

34,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

33,57

zł/szt.

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: już jutro

33,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647

Części zamienne do LANCIA VOYAGER

Czujnik temperatury oleju w samochodzie LANCIA VOYAGER

Czujnik temperatury oleju w aucie LANCIA VOYAGER odpowiada za kontrolowanie pracy układu napędowego. Przekazywane przez niego informacje są niezwykle ważne dla ogólnej sprawności całego pojazdu. W razie jakichkolwiek problemów na tym polu należy sprawdzić poprawność podłączeń elektrycznych i okablowania, a także zweryfikować parametry oporu czujnika.

LANCIA VOYAGER – działanie czujnika temperatury oleju

Sprawny czujnik temperatury oleju w samochodzie LANCIA VOYAGER to absolutna podstawa. Jest to kluczowy element, który jest niezbędny do efektywnego kontrolowania pracy silnika. Jego działanie polega na przesyłaniu danych do specjalnego przyrządu lub sterownika jednostki napędowej, którego zadaniem jest sprawdzanie temperatury oleju.

Czujnik temperatury oleju w aucie LANCIA VOYAGER – budowa i najczęstsze usterki

Czujnik temperatury oleju w samochodzie LANCIA VOYAGER wyposażony jest w opornik pomiarowy. Element ten wytwarza się z materiału półprzewodnikowego o negatywnym współczynniku temperaturowym. W praktyce oznacza to, że przy niskich temperaturach opornik pomiarowy będzie mieć wysoką wartość rezystancji, która będzie spadać wraz z nagrzewaniem się oleju. Do najczęstszych usterek tego komponentu należą zwarcia wewnętrzne, nieprawidłowy styk na wtyczce lub wadliwy element pomiarowy.