Powiadom mnie o dostępności

Czujniki temperatury oleju do SEAT LEON I

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: M10 x 1, Rozmiar klucza: 13, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z...
30,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M10x1.0, Kolor: biały, Kolor obudowy: biały, Zakres temperatury od [°C]: 0
23,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
22,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M 10, Ilość biegunów: 1, Rodzaj wtyczki: Wtyk płaski, Oznaczenie koloru: biały, ...
22,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
14,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT

Czujnik temperatury oleju w samochodzie SEAT LEON I

Czujnik temperatury oleju w aucie SEAT LEON I odpowiada za kontrolowanie pracy układu napędowego. Przekazywane przez niego informacje są niezwykle ważne dla ogólnej sprawności całego pojazdu. W razie jakichkolwiek problemów na tym polu należy sprawdzić poprawność podłączeń elektrycznych i okablowania, a także zweryfikować parametry oporu czujnika.

SEAT LEON I – działanie czujnika temperatury oleju

Sprawny czujnik temperatury oleju w samochodzie SEAT LEON I to absolutna podstawa. Jest to kluczowy element, który jest niezbędny do efektywnego kontrolowania pracy silnika. Jego działanie polega na przesyłaniu danych do specjalnego przyrządu lub sterownika jednostki napędowej, którego zadaniem jest sprawdzanie temperatury oleju.

Czujnik temperatury oleju w aucie SEAT LEON I – budowa i najczęstsze usterki

Czujnik temperatury oleju w samochodzie SEAT LEON I wyposażony jest w opornik pomiarowy. Element ten wytwarza się z materiału półprzewodnikowego o negatywnym współczynniku temperaturowym. W praktyce oznacza to, że przy niskich temperaturach opornik pomiarowy będzie mieć wysoką wartość rezystancji, która będzie spadać wraz z nagrzewaniem się oleju. Do najczęstszych usterek tego komponentu należą zwarcia wewnętrzne, nieprawidłowy styk na wtyczce lub wadliwy element pomiarowy.