Powiadom mnie o dostępności

Tłoki do FIAT BRAVO II

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 46

Średnica cylindra [mm]: 72

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

354,95

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

354,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 49.8

Średnica cylindra [mm]: 72

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

407,62

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

407,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 72.63

Średnica cylindra [mm]: 83.4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

505,59

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

505,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 72.63

Średnica cylindra [mm]: 83

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

510,92

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

510,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 73

Średnica cylindra [mm]: 83

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

258,80

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

258,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 46

Średnica cylindra [mm]: 72.4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

354,95

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

354,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica cylindra [mm]: 72.4

Wielkość kompresji [mm]: 26.8

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

375,55

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

375,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 72.5

Średnica cylindra [mm]: 82.4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

441,59

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

441,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 72.5

Średnica cylindra [mm]: 82.6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

441,59

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

441,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 73.5

Otwór o śr [mm]: 82

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

439,92

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

439,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 72.5

Średnica cylindra [mm]: 82

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

421,29

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

421,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 72.5

Średnica cylindra [mm]: 82

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

374,43

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

374,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT BRAVO II

Tłok w samochodzie FIAT BRAVO II – do czego służy?

Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie FIAT BRAVO II zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.

Jak działa tłok w autach FIAT BRAVO II?

Zasada działania tłoka w samochodzie FIAT BRAVO II jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.

Tłok w samochodzie FIAT BRAVO II – najczęstsze uszkodzenia

Tłok w samochodzie FIAT BRAVO II może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.