9 produktów
Wybierz auto
ETEPM008550VR2
Opcja wyposażenia: With ring compressor
Średnica cylindra [mm]: 72.4
Rozwiń więcej danych
758,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
758,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM0332
249,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
249,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM6601
246,64
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
246,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL013PI00147000
Długość [mm]: 65.2
Średnica cylindra [mm]: 73.5
Rozwiń więcej danych
368,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
368,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL013PI00155000
Długość [mm]: 59.94
Średnica cylindra [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
433,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
433,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM008500
Długość [mm]: 50.9
Średnica cylindra [mm]: 71.9
Rozwiń więcej danych
469,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
469,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL013PI00147001
Długość [mm]: 65.2
Średnica cylindra [mm]: 73.75
Rozwiń więcej danych
372,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
372,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK148050
Opcja wyposażenia: With oil cooling
Długość [mm]: 65.2
Rozwiń więcej danych
385,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
385,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK26050
Opcja wyposażenia: Hard anodized, only for turbocharge, tapered con rod, up to euro 6, without oil cooling
Długość [mm]: 50.9
Rozwiń więcej danych
224,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
224,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie FORD TOURNEO COURIER zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie FORD TOURNEO COURIER jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie FORD TOURNEO COURIER może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.