18 produktów
Wybierz auto
FAIPK148050
Opcja wyposażenia: With oil cooling
Długość [mm]: 65.2
Rozwiń więcej danych
392,97
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
392,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL013PI00155000
Długość [mm]: 59.94
Średnica cylindra [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
433,09
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
433,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK26050
Opcja wyposażenia: Hard anodized, only for turbocharge, tapered con rod, up to euro 6, without oil cooling
Długość [mm]: 50.9
Rozwiń więcej danych
228,66
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
228,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
406,70
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
406,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM008500
Długość [mm]: 50.9
Średnica cylindra [mm]: 71.9
Rozwiń więcej danych
469,08
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
469,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8743700010
Długość [mm]: 71.2
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
452,95
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
452,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8743700000
Długość [mm]: 71.15
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
392,38
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
392,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8743700700
Długość [mm]: 71.15
Średnica cylindra [mm]: 83
Rozwiń więcej danych
452,61
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
452,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM008550VR2
Opcja wyposażenia: With ring compressor
Średnica cylindra [mm]: 72.4
Rozwiń więcej danych
758,09
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
758,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8710700010
Długość [mm]: 70.7
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
410,27
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
410,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL013PI00147001
Długość [mm]: 65.2
Średnica cylindra [mm]: 73.75
Rozwiń więcej danych
376,69
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
376,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK48000
Opcja wyposażenia: From 01.2007, with oil cooling
Długość [mm]: 71.15
Rozwiń więcej danych
303,64
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
303,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760150600
Długość [mm]: 70.7
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
383,84
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
383,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL013PI00147000
Długość [mm]: 65.2
Średnica cylindra [mm]: 73.5
Rozwiń więcej danych
360,87
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
360,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM6601
221,26
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
221,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPK183050
Opcja wyposażenia: With oil cooling
Długość [mm]: 74.82
Rozwiń więcej danych
223,03
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
223,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPK183000
Opcja wyposażenia: With oil cooling
Długość [mm]: 74.82
Rozwiń więcej danych
218,49
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
218,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04760160200
Długość [mm]: 71.15
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
375,25
zł/szt.
Kraków: czw. 13.02
U ciebie: czw. 13.02
375,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie FORD TOURNEO zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie FORD TOURNEO jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie FORD TOURNEO może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.