19 produktów
Wybierz auto
ETEPM008550VR2
Opcja wyposażenia: With ring compressor
Średnica cylindra [mm]: 72.4
Rozwiń więcej danych
758,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
758,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL013PI00147001
Długość [mm]: 65.2
Średnica cylindra [mm]: 73.75
Rozwiń więcej danych
372,55
zł/szt.
Kraków: pt. 28.03
U ciebie: pt. 28.03
372,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
407,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
407,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK148050
Opcja wyposażenia: With oil cooling
Długość [mm]: 65.2
Rozwiń więcej danych
377,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
377,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK183000
Opcja wyposażenia: With oil cooling
Długość [mm]: 74.82
Rozwiń więcej danych
208,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
208,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NUR8743700000
Długość [mm]: 71.15
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
393,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
393,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8743700700
Długość [mm]: 71.15
Średnica cylindra [mm]: 83
Rozwiń więcej danych
442,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
442,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM008500
Długość [mm]: 50.9
Średnica cylindra [mm]: 71.9
Rozwiń więcej danych
469,08
zł/szt.
Kraków: pt. 28.03
U ciebie: pt. 28.03
469,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760150600
Długość [mm]: 70.7
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
383,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
383,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM0332
249,74
zł/szt.
Kraków: pt. 28.03
U ciebie: pt. 28.03
249,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPK183050
Opcja wyposażenia: With oil cooling
Długość [mm]: 74.82
Rozwiń więcej danych
208,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
208,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPK26050
Opcja wyposażenia: Hard anodized, only for turbocharge, tapered con rod, up to euro 6, without oil cooling
Długość [mm]: 50.9
Rozwiń więcej danych
219,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
219,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPK48000
Opcja wyposażenia: From 01.2007, with oil cooling
Długość [mm]: 71.15
Rozwiń więcej danych
277,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
277,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8743700010
Długość [mm]: 71.2
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
442,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
442,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL013PI00155000
Długość [mm]: 59.94
Średnica cylindra [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
404,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
404,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760160200
Długość [mm]: 71.15
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
372,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
372,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL013PI00147000
Długość [mm]: 65.2
Średnica cylindra [mm]: 73.5
Rozwiń więcej danych
361,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
361,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM6601
221,26
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
221,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NUR8710700010
Długość [mm]: 70.7
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
410,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
410,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie FORD TOURNEO zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie FORD TOURNEO jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie FORD TOURNEO może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.