17 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 65.2
Średnica cylindra [mm]: 73.75
Rozwiń więcej danych
379,79
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
379,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 70.7
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
370,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
370,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 71.15
Średnica cylindra [mm]: 83
Rozwiń więcej danych
415,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
415,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: With oil cooling
Długość [mm]: 74.82
Rozwiń więcej danych
214,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
214,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 70.7
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
414,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
414,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: With ring compressor
Średnica cylindra [mm]: 72.4
Rozwiń więcej danych
765,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
765,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: With oil cooling
Długość [mm]: 65.2
Rozwiń więcej danych
389,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
389,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: From 01.2007, with oil cooling
Długość [mm]: 71.15
Rozwiń więcej danych
285,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
285,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 71.15
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
389,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
389,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
252,17
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
252,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Hard anodized, only for turbocharge, tapered con rod, up to euro 6, without oil cooling
Długość [mm]: 50.9
Rozwiń więcej danych
226,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
226,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 71.15
Średnica cylindra [mm]: 83
Rozwiń więcej danych
451,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
451,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 59.94
Średnica cylindra [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
412,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
412,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: With oil cooling
Długość [mm]: 74.82
Rozwiń więcej danych
214,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
214,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 71.2
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
452,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
452,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 71.15
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
374,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
374,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
223,41
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
223,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie FORD TOURNEO zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie FORD TOURNEO jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie FORD TOURNEO może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.