19 produktów
Wybierz auto
KOL41949600
Długość [mm]: 50.9
Średnica tłoka cylindra: 71.9
Rozwiń więcej danych
314,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
314,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8743700000
Długość [mm]: 71.15
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
397,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
397,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL013PI00147001
Długość [mm]: 65.2
Średnica cylindra [mm]: 73.75
Rozwiń więcej danych
372,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
372,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8743700010
Długość [mm]: 71.2
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
447,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
447,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK148050
Opcja wyposażenia: With oil cooling
Długość [mm]: 65.2
Rozwiń więcej danych
381,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
381,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK183000
Opcja wyposażenia: With oil cooling
Długość [mm]: 74.82
Rozwiń więcej danych
210,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
210,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPK183050
Opcja wyposażenia: With oil cooling
Długość [mm]: 74.82
Rozwiń więcej danych
210,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
210,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPK48000
Opcja wyposażenia: From 01.2007, with oil cooling
Długość [mm]: 71.15
Rozwiń więcej danych
280,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
280,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM6601
221,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
221,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPK26050
Opcja wyposażenia: Hard anodized, only for turbocharge, tapered con rod, up to euro 6, without oil cooling
Długość [mm]: 50.9
Rozwiń więcej danych
222,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
222,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL013PI00147000
Długość [mm]: 65.2
Średnica cylindra [mm]: 73.5
Rozwiń więcej danych
365,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
365,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM0332
249,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
249,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
411,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
411,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM008550VR2
Opcja wyposażenia: With ring compressor
Średnica cylindra [mm]: 72.4
Rozwiń więcej danych
758,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
758,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL013PI00155000
Długość [mm]: 59.94
Średnica cylindra [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
409,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
409,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8710700010
Długość [mm]: 70.7
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
410,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
410,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8743700700
Długość [mm]: 71.15
Średnica cylindra [mm]: 83
Rozwiń więcej danych
447,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
447,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760150600
Długość [mm]: 70.7
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
403,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
403,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760160200
Długość [mm]: 71.15
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
367,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
367,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie FORD TOURNEO zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie FORD TOURNEO jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie FORD TOURNEO może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.