10 produktów
Wybierz auto
MAL021PI00125001
Długość [mm]: 70.48
Średnica cylindra [mm]: 80.25
Rozwiń więcej danych
268,80
zł/szt.
Kraków: pon. 11.08
U ciebie: pon. 11.08
268,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
427,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
427,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
309,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
309,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742200700
Długość [mm]: 76
Średnica cylindra [mm]: 84.5
Rozwiń więcej danych
663,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
663,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL021PI00113002
Długość [mm]: 76
Średnica cylindra [mm]: 84.5
Rozwiń więcej danych
487,51
zł/szt.
Kraków: śr. 13.08
U ciebie: śr. 13.08
487,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742200710
Długość [mm]: 76
Średnica cylindra [mm]: 84.5
Rozwiń więcej danych
764,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
764,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL021PI00134000
Długość [mm]: 76
Średnica cylindra [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
453,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
453,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL021PI00134002
Długość [mm]: 76
Średnica cylindra [mm]: 84.5
Rozwiń więcej danych
453,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
453,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742200010
Długość [mm]: 76
Średnica cylindra [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
397,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
397,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL021PI00125002
Długość [mm]: 70.48
Średnica cylindra [mm]: 80.5
Rozwiń więcej danych
230,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 08.08
230,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie RENAULT KOLEOS zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie RENAULT KOLEOS jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie RENAULT KOLEOS może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.