8 produktów
Wybierz auto
0396PS10141
83,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6238865
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
115,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
115,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9125462
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
123,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
123,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG215810005100
181,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
181,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6238865
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
51,92
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
51,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9089JPN
Ilość biegunów: 3
66,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400111
Ilość biegunów: 3
137,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
137,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400291
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
127,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie ALFA ROMEO 166 przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie ALFA ROMEO 166 to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.