8 produktów
Wybierz auto
0479723344
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
79,00
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
79,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Liczba otworów do mocowania: 1
Rozwiń więcej danych
100,44
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
100,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
83,44
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
83,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152341
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
123,83
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
123,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400521
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
137,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
137,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1920.cz, 3m5a 12t551 ac
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
74,35
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
74,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
47,85
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
47,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
69,79
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
69,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie CITROËN C3 II przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie CITROËN C3 II to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.