9 produktów
Wybierz auto
57,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
57,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6238865
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
117,66
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
117,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9114JPN
Ilość biegunów: 4
75,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
75,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
124,79
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
124,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400291
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
125,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
125,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400951
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
117,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
117,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1920 ft, 500351377
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
90,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
90,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6238865
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
63,75
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
63,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 22 36 500 02r
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
79,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
79,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie FIAT DUCATO przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie FIAT DUCATO to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.