6 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 6238865
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
88,31
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
88,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6238865
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
64,37
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
64,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009403331
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
114,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102195
Dla numeru oe: 1 913 600
Ciężar [kg]: 0.021
Rozwiń więcej danych
91,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.021
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
86,98
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
86,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400291
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
126,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie FORD ECOSPORT II przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie FORD ECOSPORT II to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.