Wybierz swój kod na Dzień Chłopaka ➡

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia doładowania do IVECO DAILY III

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 4, Wersja: AM
118,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 22 36 500 02R, Jakość: EQUIVALENT, Ilość biegunów: 4, Artykuł uzupełniający /...
83,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1920 FT, 500351377, Jakość: EQUIVALENT, Ilość biegunów: 4, Artykuł uzupełniaj�...
94,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 4
75,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 2080, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Artykuł uzupełniający / informacja uzupeł...
124,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do IVECO

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie IVECO DAILY III – dla prawidłowej pracy układu doładowania

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie IVECO DAILY III przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.

Awaria czujnika ciśnienia doładowania IVECO DAILY III – objawy i przyczyny niesprawnego czujnika

Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie IVECO DAILY III to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.