close-white0bb25abb
Powiadom mnie o dostępności
waiting4cb911ab

Czujniki ciśnienia doładowania do MITSUBISHI PAJERO IV

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Dla numeru oe: 1865a035

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

326,11

zł/szt.

map-marker-mini21468e5b

Kraków: pon. 24.02

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: pon. 24.02

326,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość biegunów: 3

118,52

zł/szt.

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: pt. 21.02

118,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO IV

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie MITSUBISHI PAJERO IV – dla prawidłowej pracy układu doładowania

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie MITSUBISHI PAJERO IV przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.

Awaria czujnika ciśnienia doładowania MITSUBISHI PAJERO IV – objawy i przyczyny niesprawnego czujnika

Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie MITSUBISHI PAJERO IV to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.