Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia doładowania do OPEL MONTEREY B

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Dla numeru oe: 12614970

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

71,10

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

71,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

55,75

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

55,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

47,42

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

47,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL MONTEREY B

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie OPEL MONTEREY B – dla prawidłowej pracy układu doładowania

Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie OPEL MONTEREY B przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.

Awaria czujnika ciśnienia doładowania OPEL MONTEREY B – objawy i przyczyny niesprawnego czujnika

Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie OPEL MONTEREY B to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.