8 produktów
Wybierz auto
JPN75E9105JPN
Ilość połączeń: 3
61,40
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
61,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400221
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
127,33
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
127,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 12614970
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
70,79
zł/szt.
Kraków: pt. 21.03
U ciebie: pt. 21.03
70,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Rozwiń więcej danych
138,41
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
138,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMPL005
Ograniczenia producenta: Bosch
41,21
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
41,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG215810006400
47,42
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
47,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG215810006500
55,36
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
55,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Rozwiń więcej danych
51,36
zł/szt.
Kraków: pt. 21.03
U ciebie: pt. 21.03
51,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie OPEL VECTRA B przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie OPEL VECTRA B to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.