7 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.022
Zdjęcie producenta: 1
98,41
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
98,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400751
Ilość połączeń: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu, z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
175,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
175,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152301
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
106,98
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
106,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMRE006
45,85
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
45,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMRE003
34,92
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
34,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA60103603
Ciężar [kg]: 0.022
Zdjęcie producenta: 1
103,53
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
103,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400281
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
135,84
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
135,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie RENAULT LATITUDE przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie RENAULT LATITUDE to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.