8 produktów
Wybierz auto
Ilość połączeń: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu, z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
189,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
189,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
81,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
81,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
136,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
136,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
126,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
126,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
46,29
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
46,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
114,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
114,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
61,89
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
61,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
25,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
25,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie RENAULT MEGANE IV przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie RENAULT MEGANE IV to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.