7 produktów
Wybierz auto
Producenci
Ciężar [kg]: 0.025
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
94,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
94,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
59,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
59,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Rura ssąca
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
72,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
72,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA30936116
Ciężar [kg]: 0.025
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
103,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
103,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMAU008
Kształt obudowy wtyczki: Kształt d
44,17
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
44,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152261
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
100,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
100,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMAU001
26,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
26,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie VW CRAFTER przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie VW CRAFTER to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.