9 produktów
Wybierz auto
JPN75E9101JPN
Ilość biegunów: 4
60,21
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
60,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA30945079
Ciężar [kg]: 0.235
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
103,82
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
103,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9129JPN
Ilość biegunów: 4
66,71
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
66,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMAU008
Kształt obudowy wtyczki: Kształt d
56,49
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
56,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.235
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
101,20
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
101,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152251
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
112,75
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
112,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152221
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
125,68
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
125,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152261
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
98,46
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
98,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMAU001
37,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
37,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie VW MULTIVAN VI przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie VW MULTIVAN VI to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.