8 produktów
Wybierz auto
NTYECMAU008
Kształt obudowy wtyczki: Kształt d
56,49
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
56,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9101JPN
Ilość biegunów: 4
60,21
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
60,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152221
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
120,08
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
120,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152251
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
112,73
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
112,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9129JPN
Ilość biegunów: 4
46,21
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
46,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA30945079
Ciężar [kg]: 0.235
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
104,98
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
104,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMAU001
33,48
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
33,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152261
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
104,65
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
104,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie VW MULTIVAN VI przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie VW MULTIVAN VI to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.