Łap rabaty za większy koszyk! 🔥

Powiadom mnie o dostępności

Wałki rozrządu do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wałek rozrządu KOLBENSCHMIDT 50007059

-5% na zakupy od 199 zł

Wałek rozrządu KOLBENSCHMIDT 50007059

KOL50007059

309,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.07

309,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wałek rozrządu AE CAM734

-5% na zakupy od 199 zł

Wałek rozrządu AE CAM734

AEECAM734

Dla numeru oe: Md302333

434,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.07

434,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wałek rozrządu FRECCIA CM05-2118

-5% na zakupy od 199 zł

Wałek rozrządu FRECCIA CM05-2118

0460CM052118

221,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.07

221,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wałek rozrządu KOLBENSCHMIDT 50006329

-5% na zakupy od 199 zł

Wałek rozrządu KOLBENSCHMIDT 50006329

051550006329

330,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.07

330,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wałek rozrządu KOLBENSCHMIDT 50007067

-5% na zakupy od 199 zł

Wałek rozrządu KOLBENSCHMIDT 50007067

KOL50007067

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

369,23

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

369,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Wałek rozrządu w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC – za co odpowiada?

Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów MITSUBISHI PAJERO CLASSIC mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.

MITSUBISHI PAJERO CLASSIC – awarie wałka rozrządu

W silnikach stosowanych w samochodach MITSUBISHI PAJERO CLASSIC, wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut MITSUBISHI PAJERO CLASSIC, posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.

Kiedy wymienić wałek rozrządu w pojazdach MITSUBISHI PAJERO CLASSIC?

Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC, eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.