27 produktów
Wybierz auto
Opcja wyposażenia: 40,50mm cam lobe, cast
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
319,26
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
319,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 343
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
363,58
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
363,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
514,75
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
514,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
423,02
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
423,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 343
Strona zabudowy: Strona wylotowa
363,58
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
363,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Specyfikacja: Lato scarico
177,35
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
177,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
621,09
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
621,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Norma emisji spalin: Do euro 4
Dla numeru artykułu: Bfs148s, c254, c255, r171s
1 225,40
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
1 225,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Specyfikacja: Lato scarico
159,49
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
159,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
278,84
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
278,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Specyfikacja: Intake side
158,58
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
158,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Specyfikacja: Intake side
168,56
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
168,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 46823508
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
461,87
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
461,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 007,50
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 007,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Specyfikacja: Lato scarico, exhaust side
215,49
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
215,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
371,64
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
371,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
432,19
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
432,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Średnica [mm]: 38.5
Rozwiń więcej danych
298,61
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
298,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
308,37
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
308,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.53
Zdjęcie producenta: 1
376,00
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
376,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów OPEL TIGRA II mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.
W silnikach stosowanych w samochodach OPEL TIGRA II, wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut OPEL TIGRA II, posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.
Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu OPEL TIGRA II, eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.