Powiadom mnie o dostępności

Zawory EGR do AUDI A3 8V

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zawór sterowania wydechem METZGER 0892556

Jakość: Am

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

93,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

93,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR CASCO CVG73029AS

Tryb pracy: Pneumatyczny

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

166,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

166,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR VDO A2C59507762

Średnica [mm]: 38

Tryb pracy: Elektroniczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

944,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

944,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór sterowania EGR TOPRAN 639 821

Strona zabudowy: Rura ssąca, boczna oprawa

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

87,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

87,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR NRF 48605

Napięcie [v]: 12

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z pierścieniami uszczelniającymi

379,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

379,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR DELPHI EG10489-12B1

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona niskiego ciśnienia

322,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

322,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR PIERBURG 7.10334.02.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

455,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

455,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR NTY EGR-VW-047

Średnica [mm]: 38

Tryb pracy: Elektroniczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

428,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

428,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR VALEO 700454

Tryb pracy: Elektryczny

Norma emisji spalin: Euro 6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

720,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

720,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI A3 8V

Zawór EGR w samochodach AUDI A3 8V

Zawór EGR w samochodzie AUDI A3 8V odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.

Zasada działania zaworu EGR w aucie AUDI A3 8V

W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.

AUDI A3 8V – jakie są najczęstsze przyczyny awarii zaworu EGR?

Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach AUDI A3 8V wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.