85 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
391,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
391,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
84,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
84,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
180,34
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
180,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Dla numeru artykułu: 555228
132,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
132,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru artykułu: 555229
140,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
140,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
342,91
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
342,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
140,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
140,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
146,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
146,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Pierburg
Tryb pracy: Sterowany podciśnieniem
Rozwiń więcej danych
290,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
290,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.81
Tryb pracy: Pneumatyczny
245,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
245,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
212,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
212,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
52,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
52,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
181,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
181,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z pierścieniami uszczelniającymi
192,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
192,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 71 7 804 378
Ciężar [kg]: 0.532
Rozwiń więcej danych
224,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
224,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
471,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
471,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
147,73
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
147,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
139,92
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
139,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z pierścieniami uszczelniającymi
193,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
193,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
1 522,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
1 522,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie BMW X5 odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach BMW X5 wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.