48 produktów
Wybierz auto
0338702318010
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
93,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6NU010171871
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
178,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
178,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6NU010171921
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
407,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
407,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV150L04
Tryb pracy: Pneumatyczny
175,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
175,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400571822112094
251,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
251,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112092
234,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
234,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPPCV057
61,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELEG1046412B1
199,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12101064
Tryb pracy: Pneumatyczny
110,68
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
110,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR555229A
153,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR555266A
242,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
242,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRBM001
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
130,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
130,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELEG1043312B1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
222,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
222,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS98219
Materiał: Stal
264,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
264,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYECDBM018
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
51,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAE56032
83,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB174551
Dla numeru oe: 11 71 7 804 378
Ciężar [kg]: 0.532
Rozwiń więcej danych
222,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
222,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM19062
Dla numeru artykułu: 555266
158,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
158,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB173559
Ciężar [kg]: 0.651
Zdjęcie producenta: 1
209,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
209,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM19064
Dla numeru artykułu: 555229
139,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie BMW X5 E53 odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach BMW X5 E53 wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.