28 produktów
Wybierz auto
HEL6NU010171331
Tryb pracy: Elektroniczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
500,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
500,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60237
175,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
175,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
185,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
185,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS98185
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
234,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
234,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH150000203
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
190,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
190,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOK710774D1
Dla numeru oe: 55215029
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
251,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
251,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAC230047
315,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
315,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
0403881310005
Tryb pracy: Elektroniczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
335,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
335,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
220,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
220,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
161,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
161,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRCT012
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Gruntownie wyremontowany: 1
138,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
138,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA88007
259,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
259,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
WAH710960R
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
214,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
214,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kaucja: 252,15 zł
153,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOK710926D1
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
346,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
346,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426EGR0203
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
170,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
170,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
284,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
284,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
145,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
145,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
209,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
209,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400571822112004
237,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
237,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie FIAT BRAVO I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FIAT BRAVO I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.