30 produktów
Wybierz auto
HEL6NU010171331
Tryb pracy: Elektroniczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
495,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
495,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRAR002
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
147,73
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
147,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396EG1030212B1
425,51
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
425,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
247,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
247,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
188,09
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
188,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS98185
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
234,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
234,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
283,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
283,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
184,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
184,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12101001
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
155,34
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
155,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH150000203
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
191,91
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
191,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM611106
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
200,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
200,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOK710774D1
Dla numeru oe: 55215029
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
253,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
253,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
WAH710960R
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
353,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
353,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 252,15 zł
0403881310005
Tryb pracy: Elektroniczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
338,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
338,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
154,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
154,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAC230047
324,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
324,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88007R
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
260,05
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
260,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88007
261,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
261,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
190,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
190,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
214,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
214,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie FIAT BRAVO I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FIAT BRAVO I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.