50 produktów
Wybierz auto
620,30
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
620,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 050,64
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
1 050,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
389,03
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
389,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338724809390
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
733,22
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
733,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101019
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
208,29
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
208,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
393,03
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
393,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
275,28
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
275,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
420,61
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
420,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP722663
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, bez zestawu przewodów
Rozwiń więcej danych
427,37
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
427,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
03356NU010171101
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
1 335,44
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
1 335,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI717730085
Ograniczenia producenta: Pierburg
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
397,59
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
397,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 171,03 zł
DRMDRM161105
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
360,96
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
360,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRCT000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
181,18
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
181,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400571822112033
344,75
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
344,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
0403881310010
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
330,19
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
330,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
HIT138481
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
453,33
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
453,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274092
277,07
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
277,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
248,89
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
248,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12101096
Tryb pracy: Elektryczny
243,57
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
243,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
417,34
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
417,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie PEUGEOT 3008 odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach PEUGEOT 3008 wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.