77 produktów
Wybierz auto
625,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
625,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396EG1039612B1
Napięcie [v]: 16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Rozwiń więcej danych
521,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
521,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
189,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
189,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH150000302
Tryb pracy: Elektryczny
258,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
258,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
985,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
985,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101005
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
166,41
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
166,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
403,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
403,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338724809390
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
716,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
716,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101019
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
181,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
181,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6NU010171671
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
511,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
511,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
215,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
215,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOK711021D1
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
273,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
273,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
272,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
272,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
311,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
311,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
HIT138481
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
453,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
453,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60201
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
923,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
923,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60226
Tryb pracy: Elektryczny
249,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
249,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
1 755,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
1 755,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0892004
Tryb pracy: Elektryczny
Norma emisji spalin: Euro 4
Rozwiń więcej danych
882,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
882,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCVG74003AS
Tryb pracy: Elektryczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
277,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
277,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie PEUGEOT 308 odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach PEUGEOT 308 wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.