55 produktów
Wybierz auto
270,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
270,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
620,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
620,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
213,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
213,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
400,51
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
400,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338724809390
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
717,26
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
717,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOK711021D1
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
271,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
271,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
366,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
366,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
312,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
312,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
365,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
365,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
NRF48387
Tryb pracy: Pneumatyczny
Jakość/klasa: Easy fit
166,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
166,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCVG74024AS
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
314,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
314,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
03356NU010171101
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
1 445,86
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
1 445,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88216E
Jakość: Equivalent
Tryb pracy: Elektryczny
644,91
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
644,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV14SKV077
Ciężar [kg]: 0.69
Tryb pracy: Pneumatyczny
179,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
179,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
106,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
106,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM161101
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
262,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
262,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
HIT138481
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
456,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
456,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOK710922D1
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
182,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
182,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRPE009
Tryb pracy: Pneumatyczny
135,50
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
135,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV150803
Tryb pracy: Pneumatyczny
237,77
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
237,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie PEUGEOT PARTNER I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach PEUGEOT PARTNER I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.