53 produktów
Wybierz auto
614,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
614,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338724809390
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
757,13
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
757,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
398,56
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
398,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
274,71
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
274,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
378,77
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
378,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
420,61
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
420,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88216E
Jakość: Equivalent
Tryb pracy: Elektryczny
633,43
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
633,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555111
Ilość połączeń: 5
620,93
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
620,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0892319
Tryb pracy: Elektryczny
1 258,90
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
1 258,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
040136760
Ciężar [kg]: 0.66
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
283,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
283,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
145,64
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
145,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM161101
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
334,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
334,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350700405
Tryb pracy: Pneumatyczny
Norma emisji spalin: Euro 3
Rozwiń więcej danych
346,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
346,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRPE009
Tryb pracy: Pneumatyczny
218,97
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
218,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03356NU010171101
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
651,26
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
651,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP722663
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, bez zestawu przewodów
Rozwiń więcej danych
427,37
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
427,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOK710922D1
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
190,62
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
190,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH150000308
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 5
392,85
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
392,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIS98191
185,92
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
185,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX274072
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
140,12
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
140,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie PEUGEOT PARTNER I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach PEUGEOT PARTNER I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.