Powiadom mnie o dostępności

Zawory EGR do SAAB 9-3 I

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: 03897375D

Zawór EGR WAHLER 7375D

Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
1 279,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: CANCVG77030AS

Zawór EGR CASCO CVG77030AS

Tryb pracy: pneumatyczny, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdów z kierownicą...
127,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
566,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
1 197,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: DRI717730016

Zawór EGR DRI 717730016

Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami, I...
Produkt kaucjonowany
241,85 zł
1 118,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: CANCVG77013AS

Zawór EGR CASCO CVG77013AS

Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojaz...
647,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0403881324054

Zawór EGR TRISCAN 8813 24054

Tryb pracy: pneumatyczny, Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa, Artykuł uzupełniający / informacja ...
182,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ERR555038A

Zawór EGR ERA 555038A

Ilość połączeń: 4
579,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: pneumatyczny, Rodzaj koprusu: obudowa metalowa, Artykuł uzupełniający / informacja uz...
116,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: DELEG1042212B1

Zawór EGR DELPHI EG10422-12B1

742,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj zaworu: zawór przełączający, Techniczny numer...
98,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
85,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektroniczny, Rodzaj zaworu: zawór sterujący, Artykuł uzupełniający / informacja u...
953,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ABA12101098

Zawór EGR ABAKUS 121-01-098

Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj zaworu: zawór sterujący, Artykuł uzupełniający / informacja uzu...
488,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SAAB

Zawór EGR w samochodach SAAB 9-3 I

Zawór EGR w samochodzie SAAB 9-3 I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.

Zasada działania zaworu EGR w aucie SAAB 9-3 I

W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.

SAAB 9-3 I – jakie są najczęstsze przyczyny awarii zaworu EGR?

Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach SAAB 9-3 I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.