71 produktów
Wybierz auto
0338700063100
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
446,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
446,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338724809770
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektroniczny
Rozwiń więcej danych
673,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
673,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIS98193
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
240,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
240,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
043819013
Ciężar [kg]: 1.005
Dla numeru artykułu: 555034
Rozwiń więcej danych
162,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
162,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338722946380
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
388,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
388,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
0403881310015
Tryb pracy: Elektroniczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
305,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
305,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAPEGR0202
Tryb pracy: Elektryczny
168,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCVG77013AS
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
669,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
669,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
753,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
753,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555038A
Ilość połączeń: 4
579,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
579,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555067
Ilość połączeń: 5
540,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
540,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000213
449,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
449,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
EPS1963055
316,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
316,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101098
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
442,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
442,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
040137475
Ciężar [kg]: 1.02
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
595,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
595,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOK710770D1
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
251,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
251,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88103
544,21
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
544,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU014864741
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
630,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
630,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
203,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
203,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
212,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
212,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie SAAB 9-3 II odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach SAAB 9-3 II wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.