16 produktów
Wybierz auto
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z chlodnicą agr
618,84
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
618,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z chlodnicą agr
421,80
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
421,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
166,99
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
166,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, z chlodnicą agr
Rozwiń więcej danych
533,42
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
533,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
812,76
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
812,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 145,52 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 5
Rozwiń więcej danych
344,31
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
344,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.682
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
1 266,06
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
1 266,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Norma emisji spalin: Euro 6
Rozwiń więcej danych
428,65
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
428,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 2.4
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
384,71
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
384,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 2.98
Rozwiń więcej danych
440,51
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
440,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
552,33
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
552,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 227,30 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona niskiego ciśnienia
476,72
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
476,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Am
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
93,31
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
93,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
389,58
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
389,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona wysokiego ciśnienia
463,91
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
463,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
808,55
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
808,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie SKODA RAPID odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach SKODA RAPID wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.