47 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
416,56
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
416,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Stal
349,71
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
349,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Norma emisji spalin: Euro 5
Rozwiń więcej danych
705,78
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
705,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, z chlodnicą agr
Rozwiń więcej danych
424,15
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
424,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.1
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
654,72
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
654,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
628,12
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
628,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
389,67
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
389,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
681,62
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
681,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
646,47
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
646,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 054,70
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
1 054,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
654,31
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
654,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 03l 131 512 dq
Tryb pracy: Elektryczny
806,50
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
806,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
166,99
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
166,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Norma emisji spalin: Euro 6
Rozwiń więcej danych
458,09
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
458,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
302,23
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
302,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór recylkulacji powietrza
180,85
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
180,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
579,24
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
579,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
459,87
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
459,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
501,12
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
501,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
358,26
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
358,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie VW BEETLE odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach VW BEETLE wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.