Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
18 produktów
Wybierz auto
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, z chlodnicą agr
Rozwiń więcej danych
420,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
420,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
369,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
369,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
675,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
675,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona niskiego ciśnienia
495,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
495,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 044,55
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
1 044,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
928,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
928,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
547,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
547,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 227,30 zł
Dla numeru oe: 03l 131 512 dq
Tryb pracy: Elektryczny
798,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
798,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Norma emisji spalin: Euro 6
Rozwiń więcej danych
453,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
453,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z chlodnicą agr
630,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
630,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
648,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
648,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
794,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
794,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona wysokiego ciśnienia
459,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
459,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.679
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
1 257,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 257,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
585,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
585,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, z chlodnicą agr
Rozwiń więcej danych
705,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
705,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z chlodnicą agr
Rozwiń więcej danych
749,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
749,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
597,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
597,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie VW CADDY IV odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach VW CADDY IV wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.